Nu ştiu cum am ajuns azi să ascult nişte cîntece pe care nu le mai ascultasem de multă vreme. Despre toate cîntecele care-mi plac în ani mi-amintesc cum le-am descoperit, cu cine le-am ascultat, cine mi le-a dat sa le ascult sau cui le-am dat eu spre ascultare; fiecare se asociază cu ceva sau cu cineva, dar, de fiecare dată în primul rînd cu mine. Nu le-am scris sau nu le cînt eu, le mai ştiu şi alte cîteva milioane de oameni, însă sint ale mele. Şi se aud mereu la radioul din mintea mea.
Unul dintre ele este Lover, You Should’ve Come Over, a cărui mică povestioară v-am mai spus-o.

2 răspunsuri to “…”

  1. credeam ca sunt singura obsedata de Jeff Buckley:-)

  2. maryalexe Says:

    si eu am crezut asta o vreme 🙂 welcome to the club!

Lasă un răspuns

