A Single Man

Cel mai grozav e să primeşti veşti bune tocmai cînd eşti deprimat. Două au fost pe ziua de azi şi trebuie să le fac faţă. Una dintre ele este că sâmbătă seara rulează în cadrul Festivalului Internaţional de Film BucharEST „A Single Man” pe care imi doresc foarte să-l văd şi cu care i-am înnebunit deja pe prietenii mei. Am nişte aşteptări atît de mari de la filmul ăsta încît mă tem de dezamăgiri. Vom vedea.
Deci, Scala, 24 aprilie, 21,30
Pentru cine vrea detalii: IMDB şi site-ul oficial.

4 răspunsuri to “A Single Man”

  1. bilete de unde?

  2. si a 2-a care este? :d vezi sa mi-l povestesti. nu scapi :d

  3. maryalexe Says:

    pai de la cinema direct. cred.

    a doua este ca rezultatul biopsiei e ok.

  4. da; deci sa o parasc pe Mary: a UITAT sa se duca sa cumpere bilete!!!!!
    A UITAT!

Lasă un răspuns

