Dove(s)

Faza zilei la birou a fost aia în care, simţind un miros îmbietor am întrebat care cu ce şi-a dat. Cristina răspunde că ea şi-a dat cu cremă de mîini Dove, uitîndu-se cam bizar la mine. Nu reacţionez. Doar zic ce mult îmi plac produsele Dove, de la gelul de duş la banalul săpun. Lovitura vine de la Maria care spune „inclusiv trupa”, cu tot cu forma de plural. D’oh! Mi-a luat cam mult să mă prind. Nu pot fi la înălţime chiar tot timpul. 🙂
Că tot veni vorba, Kingdom of Rust, care-mi aminteşte întotdeauna de primăvară, că atunci m-am pasionat eu de ei, cîntată pentru NME Radio:

Lasă un răspuns

