See ya

Ies din Bucureşti cîteva zile să mă mai aerisesc la creierii capului. Călătoria asta include şi o mică trecere prin unele dintre locurile unde mi-am petrecut o parte din copilărie. Nu ştiu dacă voi ajunge chiar şi în casa respectivă; ar putea fi cu preţul liniştii mele, atîta cîtă mai e.

Pînă una alta, ne aşteaptă Elena cu mîncărurile ei grozave, blănoşii, treptele din faţa casei care dau spre grădină şi unde abia aştept să-mi beau cafeaua, fie ploaie, fie vînt.
Vă las cu un cîntecel frumos.
So, bye now!

Lasă un răspuns

