Dezlînate, dar de bine

E o stare bună, care a venit subit după o stare foarte proastă. E inexplicabilă, ca mai toate lucrurile drăguţe care te iau pe sus şi pe nepregătite. Dar, cum îmi zic mereu, cînd e de bine, nu te mai întreba de ce. Oricum nu mă va ţine mult. E şi o pasă de cîntat, în care am intrat în parte tocmai din cauză de stare bună sau care mi-a provocat starea asta, nu se prea ştie…

Vreau tare un concert cu David Gray

Vreau albumul lui Newton Faulkner

Vreau să umblu de nebună prin oraş, eventual cu o bicicletă

Vreau să cînt „All Wrong” cu Mani

Vreau la Londra

Vreau să-l sărut pe frunte

7 răspunsuri to “Dezlînate, dar de bine”

  1. nu pot sa te ajut cu sarutul pe frunte, dar poate plimbarea prin oras si Londra??????
    Londra in 2010?????

  2. definitely

  3. la londra vreau si io, cu ocazia celor 15 anisori pe care o sa-i implinesc. dar ca vreau e una si ca daca o s-ajung e cu totul alta 😦

  4. la facut planuri ne pricepem. trebuie sa le si aplicam.

  5. pai eu tot incerc sa le aplic, dar o anumita persoana se opune din toate puterile.

  6. DA-L/DA-O PE MINA MEA!

  7. Vin-o in Londra!

Lasă un răspuns

