S-a întors Urma acasă

Am mai pus cândva titlul ăsta unui post, căci se întorsese Urma după nişte cîntări prin Germania. E şi acum un fel de întoarcere, care mi-a provocat una dintre cele două mari bucurii din ultima vreme. Urma e mai proaspătă şi mai luminoasă şi la fel mi-a părut şi Mani aseară. Îmi plac la nebunie oamenii care luptă pentru visele lor.

picture-090

picture-088

picture-086

picture-084

picture-080

picture-076

picture-075

2 răspunsuri to “S-a întors Urma acasă”

  1. Minunate pozele tale! Eu inca nu m-am incumetat sa le descarc pe ale mele de pe card, este simptom inrudit cu nu ma pot apropia de Mani :D.

    Offtopic, ma inveti si pe mine sa pun watermark ca trebuie sa trimit cuiva niste poze de la un concert si pana acum nu m-am descurcat. 😐

  2. nu-s prea reusite, din pacate. dar nu stiu daca asta conteaza cel mai mult.
    sigur, cu placere. dar ce e ala watermark? 😀

Lasă un răspuns

