Între Peninsula şi mare

IMG_3485
IMG_3486
IMG_3487
IMG_3488
IMG_3489
IMG_3492
IMG_3491
IMG_3493
IMG_3496
IMG_3499
IMG_3504
IMG_3505
IMG_3506
IMG_3507
IMG_3513
IMG_3523
IMG_3525
IMG_3526

Prima dată la Tg. Mureş şi la Peninsula. Încă de dimineaţă ne-a întîlnit întîmplător (dar noi ştim cu toţii că nimic nu-i întîmplător pe lume) cu Ana, Claudia şi cu adorabila Kiri, cu care am petrecut apoi aproape toată ziua şi noaptea. Oraşul a fost o supriză foarte plăcută, prin curăţenie, aerisire, senzaţia de mult spaţiu şi lipsa de sufocare de orice fel; oamenii foarte drăguţi, începând cu tipul de la Informaţii de la gară, care, după ce ne-a raspuns la întrebare şi noi am spus „mulţumim”, dînd să plecăm, a ieşit pe jumătate (plus un picior!) printr-un geam foarte mare de lîngă ghişeul unde-şi făcea el treaba să strige „doamna! doamna!” şi să ne mai povestească în detaliu de o altă variantă de întoarcere spre Bucureşti, continuînd cu un şofer incredibil de calm (!) care ne-a explicat cum să ajungem la „Vichend” (unde oricum am ajuns pînă la urmă aproape pe jos), la care eu, nu ca să-l corectez, ci ca să fiu sigură că am înţeles bine am spus „Complexul uichend, la care el „da, Complex Vichend” şi până la chelnerul de la restaurantul unde am mincat, care numai masaj mai rămînea să ne facă (dacă vă e foame în Tg. Mureş, acolo trebuie să mîncaţi; e curat, răcoare, mîncare excelentă şi lumea foarte drăguţă. Caesar se cheamă restaurantul). N-am văzut niciun căţel vagabond, ne-am întîlnit, în schimb, cu vreo 5-6 mirese. Se-nsoară şi se mărită lumea în oraşul ăsta ceva de speriat!

Cît despre concerte, Kumm (la care am întîrziat în stilul nostru caracteristic, deşi eram în oraş de diminieaţă) au fost foarte dinamici, atmosfera foarte mişto, „Morsa” excelentă; la Iris – o nebunie, ca de obicei şi o bucurie să-l văd pe Cristi bine; Primal Scream, în afară de faptul că sunau bine şi că mi-a plăcut tare chitaristul din dreapta, nu m-au impresionat cu nimic; iar Nine Inch Nails, chiar dacă am plâns eu după „Something I Can Never Have” au fost EX-CE-LENŢI. Orice alt cuvînt e de prisos. Trebuia să fii acolo.

Pe scurt, cu toată oboseala, cu tot nesomnul de 48 de ore si cu toată durerea atroce de stomac, care m-a chinuit încă de pe drumul spre Tg. Mureş, a fost o călătorie frumoasă.

PS1 : mi-a plăcut tricoul ăsta de un tip din faţa mea care tot poza:
IMG_3511

Iar la o masă superbă ca asta am mîncat:
IMG_3475

PS2: Ce naiba scria pe tricoul „prietenului cu muşchi” al Anei, alias Cătă de la Kumm? „Topless gods…. ketchup?!?”

5 răspunsuri to “Între Peninsula şi mare”

  1. Eu asa as zice dar doar din poze ca nu am fost acolo. Dar intreb o prietena care a mers:)

  2. maryalexe Says:

    ok. acum daca mi-ai spune si ce scria pe tricoul lui oigan, ar fi ceva! 🙂

  3. Eh, domnitele de tre sa le intreb sunt inca in plimbari prin tara. Dar cand dau de ele, promit sa nu uit sa le intreb. Si apropo, una dintre ele este nascuta exact in aceeasi zi cu Mani si nici macar nu cred ca stie.

  4. Solistul de la Kumm a purtat tricoul respectiv cu „topless gods ketchup” si aseara in Iasi asa ca manata de aceeasi curiozitate (topless gods what…?” l-am intrebat pe amicul google si am ajuns aici:))

  5. maryalexe Says:

    in mod bizar (sau nu) eu tot nu-s lamurita :)):))

Lasă un răspuns

