N-am găsit titlu

Mereu am spus că dacă aş lucra la radio, n-aş face niciodată un program care să conţină dedicaţii. Aşa că, Noir Desir-ul ăsta nu e în niciun caz o dedicaţie, chiar dacă Magda se bucură să-l asculte (poate or mai fi şi alţii, nu ştiu…)

Iar mai jos aveţi o piesă nouă Kumm, cu un clip provizoriu făcut de Iordache (dacă ar fi după mine, ar rămâne ăsta clipul oficial), care-mi dă o stare bună şi bună de cîntat şi, mai ales, dor de ducă. Are şi o variantă în engleză, însă asta mi se pare cea mai reuşită. Clar, versul meu preferat: N-ai decît să mă cauţi şi-o să te găsesc.
(Trebuie neapărat să mai merg la o cîntare Kumm)

2 răspunsuri to “N-am găsit titlu”

  1. thank you!

  2. maryalexe Says:

    you’re welcome

Lasă un răspuns

