Am citit atît de mult zilele astea despre toată nebunia asta care se întîmplă după moartea lui Michael, încît am obosit. Însă, un singur om mi se pare că a scris excelent despre asta şi acela nu este Cristian Tudor Popescu, aşa cum am mai auzit pe ici pe colo (deşi nici el nu a făcut-o prea rău). Cel care a scris excelent după părerea mea, nu despre dispariţia în sine, care este o tragedie şi pe care omul ăsta nu o merita, orice s-ar fi putut spune despre el, ci despre toată nebunia asta mediatică şi nu numai, despre haosul de al cărui sfîrşit sîntem încă foarte departe, este Răzvan Exarhu.

Cît despre Michael, cred că nimeni nu l-a cunoscut cu adevărat. Motivele nici nu mai contează. Asta mi se pare cel mai trist.

Funeralii mondiale pentru Michael Jackson, de Răzvan Exarhu

Lasă un răspuns

