Ladies and gentlemen of Placebo 2009

Azi ne salutăm cu „Pure morning!”.
Deşi nu a mai avut acelaşi impact asupra mea ca în 2006, cînd cred că a contat foarte mult şi starea cu care m-am dus la concert (care era dintre cele mai dezastruoase) concertul de aseară mi-a plăcut foarte mult. Compania – tot timpul în creştere, adică de la 3 am ajuns vreo 8-9 – a fost extrem de plăcută, atmosfera de concert excelentă, chitările nenumărate (schimbate aproape la fiecare piesă), prestaţia live excelentă, unele dintre piesele noi parcă mult mai reuşite decît pe album (chiar şi Julien, care îmi place cel mai puţin de pe Battle for the Sun, mi-a sunat mult mai bine). Mi-au lipsit vreo cîteva, cum ar fi Pure Morning, Twenty Years, Protege Moi, Post Blue, Blue American (ultimele trei n-au fost nici data trecută, dar, cum spunea Dea , e bun motiv pentru un al treilea concert. Cred că deja ne-am împrietenit, oricum, cu băieţii aştia.
Mai citiţi şi poveştile lui Şerban.

Picture 012

Nick Gavrilovich
Picture 035

Fiona Brice
Picture 018

Steve Forrest
Picture 014

King Stefan Olsdal
Picture 031

Drama queen Brian Molko
Picture 033

William Lloyd
Picture 020

Picture 044

Picture 041

Picture 037

Picture 032

Picture 034

Picture 028

Picture 026

Picture 024

Picture 023

Picture 019

Picture 015

Picture 013

Picture 045

Picture 046

Picture 047

Poze şi aici

4 răspunsuri to “Ladies and gentlemen of Placebo 2009”

  1. Am aflat ca dupa terminarea concertului s-au dat si autografe… multe autografe. Damn!

  2. maryalexe Says:

    da. am citit şi eu asta. data viitoare mai multă vigilenţă, da?

  3. Obligatoriu; nu plecam pana nu avem semnaturile tuturor.

  4. maryalexe Says:

    Io zic c-o putem pune şi de-o mică răpire 🙂

Lasă un răspuns

