Reminder Urma

PosterChurch4iunie-1

2 răspunsuri to “Reminder Urma”

  1. Ironia este ca nici eu nu voi ajunge la concert pentru ca nu sunt in Bucuresti.

    Dar si eu ma bucur ca Mani nu a renuntat si intr-un fel, cum am mai scris pe blog, toata povestea asta cu „resuscitarea” ma face sa cred ca uneori imposibilul aparent este doar atat, aparent.

    Imi pare rau ca esti in spital si sper sa te simti cat mai bine cat mai curand. Cine stie, poate pana la urma ajungi totusi la concert.

    Apropo, imi poti spune te rog cum ai aflat de link-ul meu catre tine, ca din cate stiam eu tristetea aia de Blogger nu face trackback pe extern.

  2. maryalexe Says:

    multumesc, deA! inca nu sint la spital, dar voi fi in curind, cel mai probabil inclusiv pe 4 iunie.
    platforma wordpress imi arata, printre altele, de pe ce site-uri s-a accesat blogul meu. asa am ajuns pe blogul tau si am citit postul despre urma.
    numai bine!

Lasă un răspuns

