marea

IMG_3076
IMG_3134
IMG_3111
IMG_3085
IMG_3143
IMG_3100
IMG_3099
IMG_3118
IMG_3234
IMG_3151
IMG_3135
IMG_3245
IMG_3229
Am luat-o pe Martina (sau ea m-a luat pe mine) pentru o gură de mare. Am mai facut noi mici escapade de genul ăsta. Dincolo de faptul că am ajuns pe cu totul altă plajă decît am vrut noi, că după bucuria şi… da, veselia cu care nu sînt foarte obişnuită, dar pe care ceilalţi o văd în mine – n-am să înţeleg niciodată de unde această diferenţă între cum mă văd eu şi cum văd ceilalţi – pe drumul de întoarcere am căzut într-o stare greu de pus în cuvinte şi pe care Martina a înţeles-o imediat aşa, fără cuvinte (mereu înţelege, cred că nimeni nu mă cunoaşte aşa de bine) sau că acum mă ustură pielea îngrozitor, era bine şi m-aş întoarce şi mîine dacă aş putea. Dar nu pot, mă aşteaptă lucruri grele.
Şi de-acum cred că pe vecie Manic Street Preachers si mai ales „Ocean Spray” o să-mi amintească de (mirosul de) mare şi invers.

Lasă un răspuns

