Da… ziceam că vă povestesc despre aventurile, mai bine zis despre dracii pe care mi i-am făcut la Administraţia Financiară (nu cu depunerea declaraţiei, că pe aia am trimis-o prin poştă, chiar nu aveam nici timp nici chef să stau la cozile lor), însă acum nu mă pot aduna s-o fac. Mi se trage de la nişte muzici pe care le ascult, de la oboseală, de la durerea de cap, de la nevoia disperată de a pleca şi de la ochii verzi-albaştri pironiţi în gol.


Piesa despre moartea unei mame.

Lasă un răspuns

