Kingdom of Rust

1028729
Aş asculta întruna piesa asta – un amestec de lumină (n-aş putea spune de ce), energie (datorită ritmului şi orchestraţiei, care creşte superb pe parcurs) şi tristeţe (şi multă disperare, mi-am dat eu seama în timp ce mă uitam la clip, cam de pe la jumătatea minutului doi) -care dă şi titlul celui mai recent album al trupei Doves (2009), care album, după chitaristul Jez Williams, ar fi „schizophrenic, but… also strangely cohesive”. Încă îl mai ascult, încă ne mai cunoaştem, încă îl mai rumeg. Schizofrenic pare, într-adevăr; poate de aia îmi şi place aşa de mult.
1028730

Aici puteţi vedea clipul (abia în final am înţeles de unde senzaţia de disperare şi de tristeţe cumplită; veţi vedea de ce) (da, sînt o fraieră sentimentală)

Aici îi puteţi vedea live la Absolute Radio (cel mai mişto radio, acolo vreau să lucrez, m-am hotărît): Zoo Sessions

1028712

Superbele poze sunt de pe site-ul lor oficial: www.doves.net

Lasă un răspuns

