Mă tot chinui să pun un banner pe blog si nu reuşesc. Atîta mă pricep. În speranţa că şi până mă prind cum se face, îl pun aşa. Ajutaţi. Din puţin cîte puţin se face mult.

pixel

aici

3 răspunsuri to “”

  1. multumim foarte mult pentru ca ne sunteti alaturi si ne promovati. Ne incurajeaza faptul ca suntem ajutati de tot mai multi oameni!

    Si-am sa va raspund la intrebarea cu bannereul – ar fi doua cai pe care le stiu eu:

    1. puteti pune un banner de orice format aproape oriunde in pagina daca folositi un plugin ca acesta: http://readerszone.com/internet/wordpress-banner-ad-plugin.html

    2. daca doriti sa puneti un banner mic in sidebar puteti folosi widget-ul text (default in sectiunea de administrare wordpress) si unul din bannerele mici de pe site introdus – daca vreti sa fie centrat – intre elementele
    exemplu:

    cele bune
    Inima Copiilor

  2. nu reusesc sa va transmit codul html pe care vi-l scriam (din motive de setari ale blogului) – poate-mi scrieti un email
    multumesc

  3. […] Inimioare Tot n-am reuşit să pun banner […]

Lasă un răspuns

