mda…

Într-un acces de sinceritate, aseară la Lăptărie, când îşi amintea ea şi-mi arunca mie în faţă (dealtfel, o face ori de câte ori are ocazia :D) cum ne-am cunoscut noi într-a noua, adicătelea cum ea tot încerca să se împrietenească cu mine, iar eu eram arogantă şi făceam pe inabordabila – noroc că a insistat, că altfel ar fi pierdut acest unic şi irepetabil privilegiu de a exista eu în viaţa ei), Martina îmi spune: „Martinel, tu eşti o fată extraordinară, dar după ce te cunoaşte omu’!”

În altă ordine de idei, azi serbăm iar Victoria. La mulţi ani, mami!

Lasă un răspuns

