Primul Byron pe 2009

Prima cintare cu Byron de pe anul asta m-a izbit zdravan peste ochi si urechi. Nu prea am stiut cum sa reactionez. Puteam sa dansez, sa ma manifest, sa cint mai mult. Ceea ce Magda, printre unele dintre pozele de mai jos (ca nu mai stiu care-s ale mele, care ale ei), a facut. Eu eram foarte ocupata sa fiu uimita. Iar uimirile frumoase mi-au ajuns indispensabile in ultima vreme. Probabil e vina unui suflet cam tocit care simt ca ma ocupa incet incet. Dar asta e cu totul alta poveste. Recunosc ca de data asta m-am concentrat cel mai mult asupra vocii, care suna al naibii de bine. Incredibil de bine. Nu-mi amintesc sa-l mai fi auzit pe Dan cintind mai bine ca aseara. Poate doar in cintarea live din studioul de la City Fm.  

In fine, dupa multa vreme aseara am avut senzatia ca acolo mi-e locul. Acolo unde se cinta ca si cum asta al fi cel mai grozav lucru din lume.

byron-008

byron-012

byron-017

 byron-074

 byron-084

byron-087

 byron-092

 byron-117

 byron-119

byron-025

 byron-082

  byron-118

 byron-128

7 răspunsuri to “Primul Byron pe 2009”

  1. …suna a obsesie?…..

  2. „I don’t mind my obsessions. they make me feel safe”
    te las pe tine sa descoperi de unde e asta.
    🙂

  3. si pe voi in poze nu va vad?ban dairon arata tare bine in pozele astea…si copilu’ ala de la tobe. bun tobar! din ce-mi aduc aminte…

  4. de arătat mai arăta el cum arăta, dar cum cântaaaaaaaaaaaaaaaaaaa durere
    tobarul e altul (ovidiu), nu mai e mateşan (deşi cred că asemănarea fizică a fost observată de mai multă lume). bunicel, dar nu ca mateşan!
    oricum, se caută un alt tobar. ovidiu doar ajută până la găsirea lui.
    vă mullţumesc pentru atenţie! :):)

  5. p.s. se vede că n-ai mai fost de multă vreme la concert!

  6. ai nau, ai nau…za fainensal craisis iz chiling mi. pardon mai inglis

  7. ău iea. ui rili hev tu du samting ăbaut deat

Lasă un răspuns

