Am o zi bizară. De-aia în care parcă nu merge nimic. Mai ales capul meu. Nu c-ar fi asta vreo noutate.  Am lucrat foarte puţin din cît aveam şi mîine trebuie să recuperez serios. Am făcut şi o gafă monumentală. Mi-am tot amintit lucruri din copilărie, nu-mi dau seama de ce… În fine, nu prea ştiu de unde să mă iau..

Mai târziu ajung la concertul Tricky şi o să fie mai bine. Sper.

Tricky – Overcome

(Multumesc, Martina, pentru biletul cadou!)

Un răspuns to “”

  1. ai fost la tricky?! uizaut mi? cum a fost? spune tot

Lasă un răspuns

