Byron Unplugged

Nu am pretenţia de a scrie o cronică, s-au scris oricum destule, mai bine sau mai prost. Tot ce găsesc de spus este că nu de foarte multe ori am asistat la o cîntare atît de reuşită, care să şi sune bine (da, ştiu, a fost o microfonie la început, de care eu una nu mi-am amintit decât când am mai citit pe ici pe colo impresii ale unora care probabil reţinuseră numai asta), să te şi facă să simţi nevoia de a te ridica şi de a te mişca şi să te şi emoţioneze zdravăn. Mi se pare că vineri seara Byron a făcut un pas mare şi deja mă întreb care va fi următorul.

Aveţi aici câteva secvenţe/poze de la repetiţiile pentru concertul similar de la Târgu Mureş din aprilie, care face, de fapt, obiectul DVD-ului lansat cu ocazia concertului de la Bucureşti.

 

6 răspunsuri to “Byron Unplugged”

  1. place la mine despre tine!

  2. si la mine place
    despre ei
    😀

  3. cronica! unde-i cronica?

  4. nu ma face cronicar, ca-s cam tinerica 😀
    dar ce-ar fi sa scrii tu o cronicuta, ca fusesi acolo cu mine?
    ps noi vorbim de thievery corporation aci, nu de bairon

  5. am o jena sefeasca intr-o coasta in momentul de fata si nu ma pot manifesta ‘telectual.

  6. am vazut la mtvu:)

Lasă un răspuns

