Însemnare de aiurea

Care mă cunoaşte un pic mai bine ştie nu numai că sînt înnebunită cu muzicile, ci şi că-mi place foarte mult să cînt. Recunosc cu modestie că sînt cea mai talentată din casă. În fine, lălăi mai tot timpul. Cam ce-mi vine la gură, ca să zic aşa… Aş face-o şi în somn dacă aş putea şi am dimineţi în care mă trezesc cu o senzaţie foarte clară că mi-a cântat cîte ceva în cap toată noaptea. Nu pot să-mi imaginez ce ar însemna viaţa asta (era să zic de rahat, dar mă abţin) fără muzică, iar de capul meu, care sînt o tipă total neinteresantă, chiar n-ar fi fost nimic, dar nimic, dacă n-ar fi fost muzica. Zic şi eu…

2 răspunsuri to “Însemnare de aiurea”

  1. ietetecinevavreabataie!

  2. am zis si io 😛
    si a durat cam mult pînă să mă contrazică cineva. de unde deduc că am dreptate 😀

Lasă un răspuns

