Arhivă pentru noiembrie 12, 2007

And still counting… (1)

Posted in Uncategorized on noiembrie 12, 2007 by Mary Alexe
Îmi cer scuze, am pretenţii mult prea mari. De aia nu ajunge nimeni la nasul meu. Îmi cer scuze că caut predicatul într-o propoziţie şi el ioc, că m-am săturat de virgulă înainte şi după şi/sau (exact atunci cînd nu e nimic intercalat) şi de inutilul şi din „ca şi” ca să evităm vreo cacofonie care nici nu există, iar cînd chiar este cazul de cacofonie, s-o trîntim elegant. Şi-mi mai cer scuze (public, da?) şi că o deranjez pe şefa cînd stă la taclale cu secretara şi mă bruiază în timp ce io încerc să redau în limba engleză toate prostiile de mai sus.

Fire de tort

Posted in Uncategorized on noiembrie 12, 2007 by Mary Alexe
Care mai vreţi, care mai serviţi, tort de mere cu frişcă. Opera mamei.