Omonime

Adică piese care au acelaşi nume, dar sunt total diferite. Iată deocamdată cîteva. Aştept sugestii. Atenţie: fără coveruri!


Drive – Incubus
Drivevarianta Scorpions sau, dacă preferaţi originalul, Cars

One – U2
One – Creed
One – Metallica

Home – Depeche Mode
Home – Zero 7

6 răspunsuri to “Omonime”

  1. Anonymous Says:

    leidis end gentz, bine v-am regasit la auditii muzicale. pt dvs, astazi am pregatit:
    faith no more – easy,
    travis – sing, closer, love will come through, fresh daunloadat de pe net,
    romica puceanu – am gresit, rolling stones – angie, start me up, paint it black si inevitabil SATISFACTION

  2. Anonymous Says:

    mi-a dat kktu’ asta o parola interminabila.
    avem si michael buble, si gotan project,anastacia, sade

  3. Anonymous Says:

    ciudati anonimii astia! 😀

  4. @anonim 1 si 2: oricit ma straduiesc, nu reusesc sa vad legatura cu postul meu 😀

  5. Anonymous Says:

    anonim1=anonim2
    anonim3=subsemnatu’ 🙂

  6. subnesemnatu’ poate!

Lasă un răspuns

